fbpx

Pogoji prijav, plačila in odpovedi



Facebook


Youtube


Google-plus


Envelope

Postopek prijave na izobraževanja, plačilo in odpovedi

 

Kako se prijavite na izobraževanja?

Na izobraževanja se prijavite s klikom na gumb “Prijava”, ki se nahaja pod opisom izobraževanja. Izpolnite s svojimi podatki (ime, priimek, naslov, telefonska števila ter e-naslov) ter v primeru podjetja dopišete še podatke podjetja (naziv podjetja, davčna številka, ali ste zavezanec za DDV). Kliknite na gumb “Oddaj prijavo” in prejeli boste potrditveni mail s povzetkom vseh podatkov, ki ste jih oddali ob prijavi. Če maila niste prejeli, preverite v mapo nezaželene pošte – morda se skriva tam. Če maila tudi tam ni, se je med postopkom prijave morda nekaj zataknilo, v tem primeru pišite na [email protected]

 

Predračun in plačilo delavnice

Po prijavi boste še isti ali naslednji delovni dan prejeli predračun za akontacijo. Predračun plačate z nakazilom na bančni račun, s čimer si tudi rezervirate mesto na izobraževanju in potrdite prijavo. Prijave brez plačane akontacije se štejejo kot neveljavne, vaša prijava bo črtana iz seznama

Predračun za preostalo kupnino boste prejeli najkasneje dva tedna pred začetkom izobraževanja. V kolikor ste kot možnost plačila izbrali plačilo po obrokih, boste predračun za plačilo prvega obroka prav tako dobili najkasneje dva tedna pred začetkom izobraževanja.

V primeru, da prijav za izobraževanje ne bo dovolj ali pa bo izobraževanje odpovedano zaradi drugih razlogov, boste o tem obveščeni nekaj dni pred planiranim začetkom izobraževanja. V tem primeru je vplačana akontacija in kupnina povrnjena na vaš bančni račun.

 

Odpovedi

V kolikor se izobraževanja, na katerega ste se prijavili, ne morete udeležiti, vas prosim za čimprejšnje obvestilo o odpovedi. Odpoved udeležbe je možna do 7 dni pred začetkom izobraževanja. Vplačane akontacije in kupnine se vračajo. 

V primeru, da udeležbo na izobraževanje odpoveste v roku do enega tedna (7 dni) pred začetkom izobraževanja in ste akontacijo že poravnali, se vam zaračunajo administrativni stroški v višini 10 % vplačanega zneska, preostala akontacija pa se povrne na vaš bančni račun.

V primeru odpovedi udeležbe v zadnjem tednu pred začetkom izobraževanja, se kupnina ali akontacija ne vračata. V izjemnem primeru odpovedi udeležbe v zadnjem tednu pred začetkom izobraževanja zaradi objektivnih resnih razlogov, posredovanja višje sile ali bolezni, se akontacija in kupnina povrneta po presoju organizatorjev do višine 50 %. Ob neudeležbi brez obvestila se vplačana akontacija in kupnina ne vračata.